Necip Fazıl
04-13-2009, 04:56
Dell Türkiye Genel Müdürü Dragos Mateescu: Türkler teknolojide 1 numara.
http://www.habercem.com/imgs/0.gifDell (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=Dell) Türkiye Genel Müdürü Dragos Mateescu, Türk insanının teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan merakını ve şirketlerin kriz dönemlerinde teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan yaklaşımını Gazeteport'a değerlendirdi.
Türk insanının teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan merakını artık bilmeyen kalmadı. Son 10 yılda gelişen teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji) pazarı ve açılan tekno - market sayısı teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan ilgimizi ispatlıyor.
'TÜRKLER TEKNOLOJİYE ODAKLANDI'
Dell (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=Dell) ve Intel'in ortak geliştirdikleri yeni işlemcili kurumsal ürünlerinde tanıtıldığı toplantıda Gazeteport'a konuşan Dell (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=Dell) Türkiye Genel Müdürü Dragos Mateescu şöyle konuştu:
"Türk insanının eğitim seviyesi eski yıllardaki gibi değil. Türkiye'de artık iyi eğitim almış insan sayısı fazla. Ülkede artık insana yatırım yapılıyor. Bununla birlikte son 6 yılda gelişen ekonomi sayesinde teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji) firmaları Türkiye'yi üs olarak olarak görüp yatırımlar yapıyor. Bunun en önemli nedenlerinden biri Türk insanının teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan duyarlılığı. Bu, sadece bizi değil, dünyadaki tüm üreticileri şaşırtıyor. Bu ilgi yeni ürünlerle ve eğitim seviyesinin yükselmesiyle her yıl gelişecek."
'KRİZDE KALICI ÇÖZÜMLER ŞART'
Şirketlerin özellikle kriz döneminde teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)yi daha verimli kullandığını söyleyen Mateescu," Ekonomik daralma dönemlerinde şirketlerin maliyetleri düşürme açısından teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)yi eskiye oranla daha verimli kullandığını görüyoruz ancak bunun artık sürekli olması gerekiyor. Biz, şirketlerin maliyetlerini düşüren ürünlerle ilgili olarak kalıcı çözümler üretmeye çalışıyoruz, şirketlerin de artık her dönemde bu işe kalıcı olarak bakması gerekiyor" şeklinde konuştu.
PAZAR 26 MİLYAR TL'ye KOŞUYOR
Ulaştırma Bakanlığı'nın raporuna göre bilgi ve iletişim pazarının büyüklüğü 26 milyar TL seviyelerine koşuyor. Türkiye, 62 milyon GSM kullanıcısı ve yaklaşık 6 milyon ADSL kullanıcısı ile teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye odaklanmada hız kesmiyor.
Öte yandan uzmanlara göre Türk insanının teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)deki ilk tercihi LCD televizyonlar oluyor. LCD'yi dizüstü bilgisayarlar izliyor. Cep telefonu merakı ise küresek kriz nedeniyle şu sıralar biraz arka sıralarda kalıyor.
http://www.habercem.com/imgs/0.gifDell (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=Dell) Türkiye Genel Müdürü Dragos Mateescu, Türk insanının teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan merakını ve şirketlerin kriz dönemlerinde teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan yaklaşımını Gazeteport'a değerlendirdi.
Türk insanının teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan merakını artık bilmeyen kalmadı. Son 10 yılda gelişen teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji) pazarı ve açılan tekno - market sayısı teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan ilgimizi ispatlıyor.
'TÜRKLER TEKNOLOJİYE ODAKLANDI'
Dell (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=Dell) ve Intel'in ortak geliştirdikleri yeni işlemcili kurumsal ürünlerinde tanıtıldığı toplantıda Gazeteport'a konuşan Dell (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=Dell) Türkiye Genel Müdürü Dragos Mateescu şöyle konuştu:
"Türk insanının eğitim seviyesi eski yıllardaki gibi değil. Türkiye'de artık iyi eğitim almış insan sayısı fazla. Ülkede artık insana yatırım yapılıyor. Bununla birlikte son 6 yılda gelişen ekonomi sayesinde teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji) firmaları Türkiye'yi üs olarak olarak görüp yatırımlar yapıyor. Bunun en önemli nedenlerinden biri Türk insanının teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye olan duyarlılığı. Bu, sadece bizi değil, dünyadaki tüm üreticileri şaşırtıyor. Bu ilgi yeni ürünlerle ve eğitim seviyesinin yükselmesiyle her yıl gelişecek."
'KRİZDE KALICI ÇÖZÜMLER ŞART'
Şirketlerin özellikle kriz döneminde teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)yi daha verimli kullandığını söyleyen Mateescu," Ekonomik daralma dönemlerinde şirketlerin maliyetleri düşürme açısından teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)yi eskiye oranla daha verimli kullandığını görüyoruz ancak bunun artık sürekli olması gerekiyor. Biz, şirketlerin maliyetlerini düşüren ürünlerle ilgili olarak kalıcı çözümler üretmeye çalışıyoruz, şirketlerin de artık her dönemde bu işe kalıcı olarak bakması gerekiyor" şeklinde konuştu.
PAZAR 26 MİLYAR TL'ye KOŞUYOR
Ulaştırma Bakanlığı'nın raporuna göre bilgi ve iletişim pazarının büyüklüğü 26 milyar TL seviyelerine koşuyor. Türkiye, 62 milyon GSM kullanıcısı ve yaklaşık 6 milyon ADSL kullanıcısı ile teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)ye odaklanmada hız kesmiyor.
Öte yandan uzmanlara göre Türk insanının teknoloji (http://www.habercem.com/etiket.asp?tag=teknoloji)deki ilk tercihi LCD televizyonlar oluyor. LCD'yi dizüstü bilgisayarlar izliyor. Cep telefonu merakı ise küresek kriz nedeniyle şu sıralar biraz arka sıralarda kalıyor.